תקשורת ככלי למיתוג אישי

חשיפה בתקשורת מייצרת הזדמנויות

תקשורת היא אחת הזרועות המרכזיות במיתוג אישי. היא מייצרת מוכרות, חושפת לקהלי היעד את העשייה, ומייצרת אמון ובטחון בין המנכ"ל, המנהל, איש הציבור לקהלי היעד שלו.  אבל איך עושים את זה נכון בלי לגרום נזק. 

מי אני

שמי הדר אלוני, יועצת תקשורת ואסטרטגיה. ב 15 השנים האחרונות ליוויתי אנשי ונשות ציבור, הובלתי קמפיינים של מוכרות ציבורית ניהלתי קמפיינים פוליטיים מרכזיים בישראל, מחאות ציבוריות. הובלתי מהלכים תקשורתיים בכנסת ובממשלה, ניהלתי משברים תקשורתיים, לימדתי תקשורת ומיתוג וליוויתי נשות ואנשי ציבור בדרכם לדבר הבא.

תקשורת היא כלי מרכזי במיתוג. ובשביל לייצר הזדמנויות ומוכרות ציבורית צריך להכיר מקרוב את הכלי הזה כדי לדעת להשתמש בו הכי נכון, הכי מדויק, והכי יעיל בדרך ליעד הבא שהצבנו לעצמנו

על ההרצאה

תקשורת היא אחת הזרועות המרכזיות במיתוג אישי. היא מייצרת מוכרות, חושפת לקהלי היעד את העשייה, ומייצרת אמון ובטחון בין המנכ"ל, המנהל, איש הציבור לקהלי היעד שלו. היא כלי השכנוע המרכזי בהנעה לפעולה. בעולמות של היום תקשורת היא לא רק הריאיון ברדיו או הכתבה באינטרנט. היא הדרך בה אנחנו מציגים את עצמנו במעלית, הדרך בה אנחנו מדברים מול קהל, היא ברשתות החברתיות, היא בשטח והיא בכל דבר שאנחנו נוגעים בו במהלך העבודה שלנו.

על מנת לייצר אפקטיביות תקשורתית נדרש דיוק אליו ניתן להגיע דרך הכרות עם הכלים התקשורתיים העומדים לרשותנו, להבין כיצד חושבת התקשורת, איך היא עובדת ואיך מזהים הזדמנויות שישרתו אותנו ציבורית. בהרצאה "תקשורת ככלי למיתוג אישי נלמד איך חושבת התקשורת, איך עובדים איתה נכון, ואיך היא יכולה לשרת את המטרות שלנו ולהגביר לנו הזדמנויות.

משך ההרצאה: שעה וחצי

למי זה מתאים?

ההרצאה מיועדת למנהלים לארגונים ומוסדות שרוצים לפתח את החשיבה והיכולות התקשורתיות של העובדים שלהם על מנת שיוכלו להפוך לשגרירים תקשורתיים של הארגון, הערכים שלו והמסרים המרכזיים אותם מבקש הארגון להעביר.

עו"ד שירי שלו
קרא עוד
ההרצאה של הדר נתנה לי כלים פרקטים שאני מיישמת ביום יום. הבנתי שלאורך השנים נמנעתי מלספר על ההצלחות שלי בתחום וככל שאני עושה את זה יותר אני מגלה את ההזדמנויות שמגיעות אלי לשיתופי פעולה, לתיקים מעניינים, וליוזמות שבעבר רק חלמתי עליהן
דניאל גולדסלקום
קרא עוד
כשאת רואה פתאום את החששות שלך מול העיניים ומבינה שזו לא רק את, אל כל הנשים מסביבך- את מעיזה לעשות צעדים שקודם חשבת שאת לא יכולה. ההרצאה של הדר שיקפה לי את החסמים שלי ועזרה לי לעשות צעדים קטנים אבל משמעותיים, שעזרו לי לשים את עצמי בפרונט: לספר יותר מי אני, מה אני עושה ומה הערך שלי. הרצאת חובה לכל אישה שצריכה דחיפה קטנה בקריירה.
מעיין אבימאיר מנהלת בחברה לייעוץ אסטרטגי
קרא עוד
ההרצאה של הדר הפילה לי המון אסימונים יצאתי ממנה עם החלטה שמעכשיו אני מספרת יותר לעולם מה אני עושה הבנתי שבשביל להתקדם מקצועית חייבים לשים את עצמנו בפרונט היא ממש נתנה לי דחיפה להציע את עצמי להשתתפות בכנסים וארועים תקשורתיים
הקודם
הבא

הרצאות נוספות

סדנא לניהול משברים תקשורתיים למנהלים

מטרת הסדנא היא לתת למנהלים כלים פרקטיים ואופרטיביים להתמודדות עם משברים תקשורתיים שמתרחשים ברמה הארגונית, המקומית והלאומית. הסדנא מורכבת משני חלקים: חלק ראשון נכיר מקרוב את נושא ניהול המשברים התקשורתיים ואת הכלים להתמודדות עם משברים, בחלק השני נתרגל את החומר הנלמד על ידי סימולציות זמן אמת ועבודה משותפת בסדנא.

תפסי מקום - חשיפה בתקשורת מייצרת הזדמנויות

בהרצאה ״תפסי מקום״ נזהה את הדפוסים שמונעים מאיתנו לצאת החוצה, נפרק אותם יחד ונראה איך אפשר להתגבר על המחסומים. בהרצאה נקבל כלים פרקטיים וישומיים להתנהלות מול התקשורת, ברשתות החברתיות, בכנסים ועמידה מול קהל, וביצירת חשיפה לעצמנו. כלים שיעזרו לנו לשים את עצמנו בפרונט.