תפסי מקום
חשיפה בתקשורת מייצרת הזדמנויות
הרצאה פרקטית. כזאת שנותנת לנשים את הכלים לתפוס את המקום שלהן – בתקשורת, ברשתות ובכל סיטואציה תקשורתית בחיים.
מי אני
שמי הדר אלוני, יועצת תקשורת ואסטרטגיה. ב-15 השנים האחרונות ליוויתי קמפיינים פוליטיים מרכזיים בישראל, מחאות ציבוריות, כנסים ואירועים. הובלתי מהלכים תקשורתיים בכנסת ובממשלה, ניהלתי משברים תקשורתיים, לימדתי תקשורת ומיתוג וליוויתי נשות ואנשי ציבור בדרכם לדבר הבא.
במהלך השנים, בעבודה צמודה עם נשים וגברים בציבוריות הישראלית ובמשק, זיהיתי פער בין נשים לגברים בהתנהלות התקשורתית על כל גווניה. נשים יותר נמנעות מהתמודדות עם חשיפה של העסק שלהן, של ההצלחות שלהן ושל מה שיש להן להגיד. לאט לאט בזיהוי החסמים ועבודה צמודה הצלחתי יחד איתן להביא אותן להישגים משמעותיים שהקפיצו אותם והביאו להן שפע של הזדמנויות.
את הכלים שרכשתי הפכתי להרצאה פרקטית. כזאת שנותנת לנשים את הכלים לתפוס את המקום שלהן – בתקשורת, ברשתות ובכל סיטואציה תקשורתית בחיים.
על ההרצאה
במהלך מערכת הבחירות האחרונה, הציע לי עורך של תוכנית טלוויזיה לבוא ולתת פרשנות פוליטית באולפן.
סירבתי, כי ״לא היה לי מה להגיד״, כי פחדתי לטעות, כי ״מה יחשבו עליי״ והאמת, פשוט לא הייתי מסוגלת לצאת החוצה, לתפוס מקום.
את הדפוס הזה, זיהיתי אצל לא מעט נשים שעבדתי איתן לאורך השנים, הימנעות מהתמודדות עם חשיפה של העסק שלהן, של ההצלחות שלהן ושל מה שיש להן להגיד.
הבנתי שזה משהו שאני חייבת לשנות קודם כל בתוכי ואח״כ לעזור לנשים אחרות לתפוס את המקום שלהן – בתקשורת, ברשתות ובעצם בכל סיטואציה.
בהרצאה ״תפסי מקום״ נזהה את הדפוסים שמונעים מאיתנו לצאת החוצה, נפרק אותם יחד ונראה איך אפשר להתגבר על המחסומים. בהרצאה נקבל כלים פרקטיים וישומיים להתנהלות מול התקשורת, ברשתות החברתיות, בכנסים ועמידה מול קהל, וביצירת חשיפה לעצמנו. כלים שיעזרו לנו לשים את עצמנו בפרונט.
משך ההרצאה: שעה וחצי
למי זה מתאים?
ההרצאה מתאימה לארגונים, קבוצות ונשים שמבקשות להבין לעומק איך לעשות עבודה תקשורתית נכונה לארגון שלהן, לעסק ולעצמן כדי לייצר עוד ועוד הזדמנויות ושרוצות להבין את שורש ההימנעות ולפרק אותה אחת ולתמיד.
הרצאות נוספות
סדנא לניהול משברים תקשורתיים למנהלים
מטרת הסדנא היא לתת למנהלים כלים פרקטיים ואופרטיביים להתמודדות עם משברים תקשורתיים שמתרחשים ברמה הארגונית, המקומית והלאומית. הסדנא מורכבת משני חלקים: חלק ראשון נכיר מקרוב את נושא ניהול המשברים התקשורתיים ואת הכלים להתמודדות עם משברים, בחלק השני נתרגל את החומר הנלמד על ידי סימולציות זמן אמת ועבודה משותפת בסדנא.
תקשורת ככלי למיתוג אישי
תקשורת היא אחת הזרועות המרכזיות במיתוג אישי. היא מייצרת מוכרות, חושפת לקהלי היעד את העשייה, ומייצרת אמון ובטחון בין המנכ"ל, המנהל, איש הציבור לקהלי היעד שלו. היא כלי השכנוע המרכזי בהנעה לפעולה. בעולמות של היום תקשורת היא לא רק הריאיון ברדיו או הכתבה באינטרנט. היא הדרך בה אנחנו מציגים את עצמנו במעלית, הדרך בה אנחנו מדברים מול קהל, היא ברשתות החברתיות, היא בשטח והיא בכל דבר שאנחנו נוגעים בו במהלך העבודה שלנו. על מנת לייצר אפקטיביות תקשורתית נדרש דיוק אליו ניתן להגיע דרך הכרות עם הכלים התקשורתיים העומדים לרשותנו, להבין כיצד חושבת התקשורת, איך היא עובדת ואיך מזהים הזדמנויות שישרתו אותנו ציבורית.